About the Course
Mokymosi programa „Sužaidybinimas: žaismingas požiūris į mokymąsi, motyvavimą ir įtraukimą“ yra 54 akademinių valandų trukmės kursas, skirtas dalyviams, norintiems išmokti taikyti sužaidybinimo principus švietimo, ugdymo ir darbo aplinkose. Programos tikslas – suteikti teorinių ir praktinių žinių, leidžiančių efektyviai kurti sužaidybintas sistemas, kurios didina mokymosi efektyvumą, motyvuoja mokinius ar darbuotojus ir užtikrina jų įsitraukimą. Dalyviai išmoks taikyti sužaidybinimo principus, kurti inovatyvias sistemas ir vertinti jų poveikį. Įgytos kompetencijos praplės dalyvių galimybes įtraukti kūrybiškus metodus į savo profesinę veiklą ir taip pasiekti geresnių rezultatų.
Grupė planuojama 2025 m. vasario mėn. Sekite naujienas!
Mokymosi programoje įgyjamos ar tobulinamos profesinės kompetencijos
Taikyti sužaidybinimo principus mokymo(si) procesuose |
Analizuoti ir vertinti esamas sužaidybinimo praktikas |
Išmanyti pagrindinius sužaidybinimo elementus ir jų poveikį dalyvių motyvacijai |
Kurti ir pritaikyti sužaidybintas sistemas įvairioms veikloms. |
Vertinti sužaidybintų sistemų efektyvumą ir tobulinti jas pagal gautus rezultatus. |
Mokymosi programos turinys
Temos pavadinimas | Trumpas dėstomos temos aprašymas | |
1 | Sužaidybinimo koncepcija ir pagrindiniai principai | Šioje dalyje bus nagrinėjama sužaidybinimo koncepcija, jos istorinė raida, pagrindiniai principai bei taikymo sritis. Dalyviai sužinos apie pagrindinius sužaidybinimo elementus, tokius kaip taškai, lyderių lentelės, iššūkiai ir apdovanojimai, bei jų poveikį žmonių elgesiui ir motyvacijai. Jie patirs šiuos elementus praktiškai ir reflektuos savo patyrimus su kitais dalyviais. |
2 | Sužaidybinimo praktikos analizė | Dalyviai išmoks atpažinti įvairias sužaidybinimo praktikas skirtingose srityse bei skaitmeninėje erdvėje, analizuoti jų efektyvumą ir pritaikymo galimybes. Bus nagrinėjami sėkmingų sužaidybintų sistemų pavyzdžiai iš ugdymo, kultūros, darbo ir rinkodaros sričių. |
3 | Sužaidybinimo elementų kūrimas ir pritaikymas | Dalyviai išmoks kurti sužaidybintas sistemas, tinkamas jų darbovietei arba mokymosi aplinkai. Bus pateikti konkretūs metodai ir įrankiai, skirti sužaidybinimo elementams kurti ir integruoti į kasdienę veiklą tiek fizinėje tiek skaitmeninėje erdvėse. Dalyviai susipažins su įvairiais skaitmeniniais įrankiais padedančiais įgyvendinti sužaidybintas sistemas. |
4 | Sužaidybintų sistemų vertinimas ir tobulinimas | Šioje temoje dalyviai išmoks vertinti sužaidybintų sistemų veiksmingumą, identifikuoti stipriąsias ir silpnąsias jų puses bei pritaikyti tobulinimo strategijas. Bus aptariami rodikliai ir metodai, leidžiantys objektyviai įvertinti sistemos poveikį dalyvių motyvacijai ir įsitraukimui. |
5 | Sužaidybintos sistemos sukūrimas ir refleksija | Programos pabaigoje dalyviai pristatys savo sukurtais sužaidybintas sistemas, reflektuos apie mokymosi patirtį ir įgytas žinias. Refleksijos metu dalyviai aptars, kaip įgytas žinias ir įgūdžius galės taikyti savo darbe ir asmeniniame gyvenime. |
Agnė Rapalaitė-Rasiulė
Būkite pirmi!
Užsiprenumeruokite pranešimą apie registraciją į jus dominančius mokymus ir naują mokymosi biudžetą 2025 m.